mandag den 1. juli 2013

Studenterhue til Nerma & Vildana


                       Studenterhue Kage til Nerma & Vildana

Min overbo's datter blev færdig som student, og hun ville gerne ha' en studenterhue kage til selve dagen. Hun kom og viste mig huen, så jeg kunne lave kagen nøjagtig som den. Kokarden foran på huen skulle være med en guld måne og en guld stjerne, knapperne skulle være guld, og bagpå ville hun gerne ha' hendes og venindens navn, da det var til dem begge to, bogstaverne skulle også være i guld. Det er min første studenterhue kage, så jeg var spændt på, om jeg kunne få den til at ligne, men det lykkedes da meget godt.

Kagen skulle være chokoladekage bunde, og så ville hun gerne ha' noget med vanille, så det blev til vanilleflødecreme. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Kanten, skyggen og kokarden er lavet af fondant.


                                 Studenterhuen bagfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar