tirsdag den 19. november 2013

Dåbskage til Theodor


                                   Dåbskage til Theodor

Theodors dåbskage skulle være med hjerte billede, og ellers måtte jeg selv bestemme, hvad der skulle på af pynt. Jeg ville prøve at lave hjertet på en rund kage, da jeg lige havde fået fat i et sæt med de runde forme, så jeg havde mulighed for at lave en rund kage på 30 cm. Jeg tænkte, at det ville passe godt med baby Converse sko og en baby. Jeg lavede babyen på en ny slags blomst, og så gav jeg ham en fondant ble på. Navnet passede godt på siden af kagen.

Kagen skulle bestå af chokoladekage og drømmekage bunde. Fyldet skulle være Cake Boss chocolate Fudge frosting og jordbær-lime mousse. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Hjertet består af chokoladekage og er fyldt med jordbær-lime mousse. Den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Sko og figur er lavet af fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar