søndag den 16. juni 2013

Lille hjerte bryllupskage til Agathe & Finn



                     Lille hjerte bryllupskage til Agathe & Finn

Agathe kontaktede mig for at bestille en lille bryllupskage, da de ikke blev så mange. Vi snakkede frem og tilbage om, hvad det skulle være, og det endte med at de fandt et billede af en bryllupskage, der viste de ting, de gerne ville have med på deres. Calla liljerne på siden, diamantmønstret med perler, perleborten, ringene og Initialer og dato. Og så skulle den være hvid. Jeg glædede mig meget til at lave denne bryllupskage, og det eneste der drillede lidt var fondanten, som blev lidt "hullet". Jeg hader når den gør det, men jeg kan ikke finde ud af, hvorfor den gør det nogen gange.

Det var Agathes mor der hentede den, og hun synes, den var rigtig fin. Så det var dejligt.

Kagen består af drømmekagebunde og fyldet er jordbær-lime mousse og hvid chokoladecreme. Den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF.

Den skriftelige tilbagemelding lød: "Tusind tusind tak for en helt fantastisk flot og lækker kage! Den var bare SÅ fin"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar