tirsdag den 3. september 2013

Sommer cupcakes


                                      Sommer cupcakes

Så var det igen tid til den årlige sommerfest i min søns børnehave. Jeg havde store planer for kagen til festen, men i ugen op til blev min søn syg, så jeg var ikke sikker på, om vi kom med, og derfor ville jeg ikke til at lave den helt store kage med en masse pynt. På dagen var han så rask, at vi kunne komme med, så jeg lavede 12 cupcakes, og han bestemte, at der skulle være 4 med mareihøns, 4 med bier og 4 med kålorme. Dejligt at man lige hurtigt kan lave nogle søde cupcakes. De forsvandt ret hurtigt fra kagebordet, så måske skulle jeg ha' lavet nogle flere..

Hver enkelt cupcake består af chokoladekage og limefrosting, og pynten er lavet af fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar