onsdag den 2. juli 2014

Britney Spears Circus Fantasy parfume Kage


                      Britney Spears Circus Fantasy parfume Kage

Min papsøn spurgte, om jeg ikke kunne lave en parfumekage til hans mor, og jeg fandt frem til, at hun har denne parfume, så den ville jeg efterligne. Jeg havde en ide om, at parfumeflasken skulle være helt rund, men jeg kunne ikke overtrække den, så det blev fint og glat, så jeg blev så sur, at jeg smed den i skraldespanden. Og så måtte jeg hurtigt finde en anden løsning. Det blev til romkuglemasse, og så lavede jeg "flasken", så det ser ud som om, at den kommer op af "æsken".


Kagen består af drømmekage bunde, og fyldet er Choko-karamel crisp creme. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF og fondant. Romkuglemassen er smurt op og overtrukket med det samme som kagen. Jeg lavede en gelantine bobbel, og den fungerede perfekt som låg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar