mandag den 25. august 2014

Bryllupskage smagning


                                         Bryllupskage smagning

Jeg har flere gange haft brudepar til prøvesmagning, og jeg plejer at bage en bunde, og lave de ønskede cremer/mousser, og så kan de selv sammensætte det. Men denne gang havde jeg lyst til at prøve noget nyt, så jeg lavede denne kage. Det er dog sidste gang, jeg vil gøre så meget ud af det, for der blev spist meget lidt, så det var lidt spild, men jeg fik da øvet på icing roser...

De havde ønsket drømmekagebunde med fyld af jordbærmousse og hvid chokoladecreme. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme i den side, hvor den er overtrukket med MMF. Den anden side er med "engelsk icing" roser. De valgte denne kombination, men det skulle være jordbær-lime mousse i stedet for almindelig jordbærmousse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar