mandag den 25. august 2014

Prinsessekage til Cilie


                                    Prinsessekage til Cilie

Cilies mor ville gerne ha' en prinsessekage til Cilies 4 års fødselsdag, og det er jo ikke første gang, jeg laver sådan en, så jeg ville gerne prøve et nyt "design". Jeg prøvede at lave folder i kjolen, og det var faktisk sværere, end når den skal ligge glat. Jeg lavede en masse små roser med en mini mould, og pyntede kjolen med dem og små lyserøde perler. Cilies yndlingsfarver er nemlig lilla og lyserød, og jeg synes, at kombinationen blev rigtig fin.

Selve kjolen består af drømmekage, og fyldet er jordbærmousse og Cake Boss chocolate mousse. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Dukken er af plastik og pyntet med MMF og fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar