tirsdag den 17. december 2013

Drinks Kage


                                            Drinks Kage

Min veninde fyldte 40 år, og hun kunne ikke rigtig finde ud af, om hun skulle holde fest eller ej. Det endte dog i sidste øjeblik med, at hun inviterede til en tøse hyggeaften med lækker mad og drinks. Jeg kunne jo ikke komme uden en kage, så det blev til denne lille og festlige kage. Hun blev rigtig glad for den (og forventede også, at jeg havde en med), og den smagte rigtig godt.

Kagen blev lavet i en weekend, hvor jeg i forvejen havde en del kager, så jeg brugte lidt forskellige bunde, nemlig en chokoladebund og en banankagebund. Fyldet er guldkaramel creme, og den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Pynten er lavet af fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar