onsdag den 15. august 2012

Polterabend Kage


                                         Polterabend Kage

Så fik jeg også prøvet at lave en polterabend kage. Bestillingen kom fra ham, som jeg lavede "logo kagen" til. Denne gang var hans kæreste inde over designet, da kagen var til hendes søster og svoger. "Pige-siden" skulle være håndbold tema, da hun har spillet håndbold i mange år. "Drenge-siden" skulle være håndværker/tømrer tema, og så skulle deres lille pige også være repræsenteret på kagen.
De havde en tegning med, og jeg lavede kun få ændringer. Heldigvis var de meget tilfredse med resultatet.

Kagen skulle være ligesom sidst, med chokoladekage og drømmekage bunde, og fyldet skulle være jordbærmousse og skildpaddecreme. Denne gang ville de gerne have fondant overtræk, så det fik de, og kagen blev smurt op med vanillesmørcreme.
Al pynten er lavet af fondant, og jeg hyggede mig virkelig med at lave det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar