tirsdag den 17. december 2013

1-års fødselsdagskage til Marcus


                            1-års fødselsdagskage til Marcus

Marcus fyldte 1 år, og hans mor ville gerne ha' en enkelt kage med et billede af ham på. Og da jeg i forvejen havde en del kager den weekend, så passede det mig fint med en "nem" kage. Jeg valgte at omgive billedet med små stjerner, og det blev ret sødt. Da jeg havde overtrukket kagen, opdagede jeg, at der var et hak i kanten, hvilket jeg var rigtig træt af, men jeg kunne ikke lave om på det.. øv.
Jeg valgte at lave kagen blå, og det var først, da den var færdig, at jeg opdagede, at håndklædet på billedet faktisk også var blåt, så det var jo et fint match, som min underbevidsthed nok har sat sammen..

Da familien ikke er til fyld i kager, så skulle den bare bestå af chokoladekage, så jeg bagte to tykke bunde, som jeg lagde ovenpå hinanden med det samme. Jeg smurte op med vanillesmørcreme og lavede kanten med flødeskum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar