mandag den 25. august 2014

"Bee my friend" Kage


                                       "Bee my friend" Kage

Denne kage lavede jeg til en veninde, som jeg havde været uvenner med i nogle måneder. Vi skulle mødes igen, og jeg synes, at teksten "Bee my friend" sammen med frøen med en bi på næsten, var en rigtig sød forsoningskage. Jeg lagde kagen ind på en kageside på fb, og der var en, der åbenbart ikke kunne se sammenhængen, for hun skrev, at jeg skulle slette det ene "e", så jeg måtte skære det ud i pap:"Bi" på engelsk "bee", og "vær" på engelsk "be", sæt det sammen så får det den rigtige betydning. Min veninde forstod den heldigvis godt, og det er det vigtigste.

Jeg ved, hun elsker chokoladekage, så det består bundene selvfølgelig af. Fyldet var en ny opskrift, jeg lige ville prøve af, en hvid ckokolade-hindbær creme, og hold da op den smagte godt! Jeg smurte kagen op med chokoladesmørcreme, og så overtrak jeg med MMF. Pynten er lavet af fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar