fredag den 28. december 2012

One Direction Kage

                                       One Direction Kage

Min papdatter fyldte 9 år, og hun ønskede sig en One direction kage, som skulle være lilla. Så jeg bestilte et sukkerprint, denne gang prøvede jeg den lidt dyrere udgave, hvor det er sukkerglasur. Hun skulle nemlig have kagen med hjem til fødselsdag, og printet skulle gerne kunne holde sig på kagen.

Kagen skulle være chokoladekage, og jeg bestemte mig for at prøve Buddys Chocolate Fudge frosting, og hold da op den smager godt! Jeg lavede kanterne af fondant, og pipede rammen og resten af kagen med buttercream frosting.

Kagen var et hit, så det var jo dejligt.

2 kommentarer:

  1. hej jeg vil meget gerne vide hvor man kan få nogen one direction kagetryk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. Jeg gør det, at jeg finder et billede af dem (eller noget andet), og så bestiller jeg det som sukkerglasur print på fotokage.dk God fornøjelse. Mvh charlotte

      Slet