søndag den 3. februar 2013

Kamera Kage


                                        Kamera Kage til Sune

Endnu en 40- års fødselsdagskage i denne weekend. Jeg blev spurgt under en uge før, om jeg kunne lave en kamera kage, og det kunne jeg selvfølgelig. Kagen skulle være større end den sidste kamera kage, jeg lavede, så jeg vidste ikke helt, hvordan jeg skulle finde på noget nyt eller fylde overfladen ud. Kameraet skulle være et Canon, da han fik sådan et i fødselsdagsgave. Jeg prøvede at lave det i RKT, men det fungerede bedre, da jeg lavede det i ren fondant. Jeg besluttede at lave et lille fotoalbum og et SD kort, og tilføjede en negativ strimmel. Jeg havde egentlig besluttet, at kameraet skulle ligge ned, men bestemte i sidste øjeblik, at det skulle stå på skå, så man bedre kunne se det.

Kagebundene skulle være chokolade og fyldet blev jordbær-lime mousse. Kagen er overtrukket med "engelsk icing".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar