tirsdag den 19. februar 2013

Valentinskage 2013


                                         Valentinskage 2013

Så blev det Valentinsdag, og jeg havde besluttet at i år, ville jeg lave en Valentinskage. Jeg havde faktisk besluttet mig for, hvordan den skulle se ud, men dagen før fandt en veninde et produkt, som jeg har ønsket at prøve længe. Crisco hedder det, og det bruges i USA til smørcreme, så den får en lækker konsistens og bliver helt hvid. Så det fik jeg indkøbt, og så ændrede min kage sig til ovenstående. Jeg så lige en mulighed for at prøve at dække en kage med roser af smørcreme. Jeg kunne godt mærke, at det kræver lidt øvelse, men det var sjovt at prøve, og kagen blev da også fin. Det kan godt være lidt svært at se på billedet, men det er 2 sammenhængende hjerter, de bunde havde jeg nemlig bagt, inden jeg ændrede planer, så dem måtte jeg bruge.

Kagen består af chokoladekage, og fyldet er Buddys Chocolate mousse, som jeg prøvede for første gang, og den var rigtig god - let og lækker.. Og ja, den er så dækket af Decorators buttercream.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar