tirsdag den 25. juni 2013

Blomster/sommerfugle Kage


                              Blomster/sommerfugle Kage

Denne kage til Lara var en nem opgave.. troede jeg. Jeg havde frie hænder, det skulle bare være med blomster eller sommerfugle eller hjerter eller noget. Den skulle nemlig laves et par dage efter, at jeg kom hjem fra ferie, så det passede fint, at det ikke var det helt store tema. MEN jeg havde vist for frie hænder, for jeg kunne bare ikke finde ud af, hvad jeg lige skulle lave, så det var næsten i sidste øjeblik, jeg tog en endelig beslutning, og det blev så til denne søde kage.

Vi blev enige om, at kagen skulle bestå af chokoladekage med fyld af Cake Boss' chocolate mousse og friske jordbær. Den er overtrukket med "engelsk icing", som jeg besluttede skulle være hvid, da det så ville fremhæve farverne på kagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar