tirsdag den 25. juni 2013

Angry Birds Kage til Lukas


                               Angry Birds Kage til Lukas

Min søn Lukas har fødselsdag i sommerferien, så i år spurgte jeg, om han ikke måtte holde det inden ferien, og det fik vi lov til. Vi snakkede meget om, hvilken kage det skulle være, og vi endte med Angry Birds tema, til mors store fornøjelse. Jeg synes, det var sjovt at lave både fugle og grise.

Da det var til børnehaven skulle det bare være en chokoladekage uden fyld. Jeg overtrak den med "engelsk icing", og lavede kanten af chokoladesmørcreme. Alle figurerne er lavet af fondant.

Jeg fik at vide, at kagen var et hit hos alle børnene, og selv dem, som ikke plejer at spise kage, spiste af den.. Super.


                               Fugle og grise på række

Ingen kommentarer:

Send en kommentar