mandag den 1. juli 2013

Minecraft Kage 1


                                      Minecraft Kage 1

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har hørt om Minecraft spillet, så da jeg stod med hele to bestillinger på Minecraft kager til samme uge, så var jeg lidt på den. Den første bestilling var denne kage, som jeg fik et billede af, og så skulle jeg bare efterligne, så det var rart nok. Til figurerne havde jeg købt grønt og blåt sugarpaste, og hvilken fejl. For lige da jeg skulle arbejde med figurerne, var vejret meget varmt og klamt, så det gik ud over min sugarpaste, som næsten smeltede, da jeg arbejdede med det. Man kan også se på billedet, at det skinner.

Kagen skulle være chokoladekage bunde med vanilleflødecreme. Jeg smurte hele kagen op med en chokoladesmørcreme og farvede noget kokos grønt, og brugte det til græs. Det var super nemt, og det ser fint ud. Figurerne er lavet af fondant og sugarpaste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar