tirsdag den 2. juli 2013

Dåbskage til Ida

                         
                                           Dåbskage til Ida

Jeg fik et billede af en dåbskage, som jeg skulle efterligne, og det jeg var mest bekymret for var, om jeg kunne lave barnevognen helt uden skabelon. Men det gik bare super godt. Jeg var også spændt på, om billedet passede til hjerteformen, men det gjorde det heldigvis. Det helt store problem kom, da jeg rullede fondanten ud, for der var ikke nok... Så det krævede en del, at få et pænt resultat, men det lykkedes.

Kagen består af chokoladekage bunde, og fyldet er vanilleflødecreme med hakket chokolade  og jordbærmousse. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Hjertet er ren chokoladekage, den er smurt op med vanillesmørcreme, og overtrukket med en blanding af MMF og fondant. Billedet er et sukkerglasurprint, og alt pynt er lavet af fondant.

Skriftelig tilbagemelding: "Tak for en rigtig flot og dejlig kage. Dit flotte håndværk blev rost".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar