fredag den 5. juli 2013

Studenterkage til Marie Louise


                             Studenterkage til Marie Louise

Marie Louises mor bestilte en studenterkage med temaet "jordbær og Nutella". Selve kagen skulle være lyserød, og så skulle der selvfølgelig en studenterhue på. Jeg besluttede kun at bruge jordbær og jordbærblomster på kagen, da jeg ikke rigtig kunne se "Nutella glas" for mig i "mit kagebillede". Men Marie Louises mor var yderst tilfreds, da hun hentede kagen, så det var dejligt.

Den nederste kage består af chokoladekage bunde, og fyldet er jordbærmousse. Kagen er smurt op med Nutellasmørcreme (på den måde fik jeg Nutella ind alligevel), og så er den overtrukket med MMF. Kanten er lavet af vanillesmørcreme.
Den øverste kage består af chokoladekage bunde, og fyldet er et lag jordbærmousse og et meget tyndt lag Nutellasmørcreme, og dette er den også smurt op med. Kagen er overtrukket med MMF. Pynten er lavet af fondant.


                                         Kagen fra siden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar