mandag den 1. juli 2013

Spiderman Kage


                                         Spiderman Kage

Tristans fødselsdag skulle fejres ad to omgange, og til den første ville han gerne ha' en Spiderman kage. Jeg har for lang tid siden set et billede af en Spiderman kage, som jeg ventede på at få mulighed for at lave. Så det skulle selvfølgelig være den, han skulle ha'. Jeg startede med at lave kroppen og ventede med hovedet, hvilket viste sig at være dumt. For jeg formede hovedet og lagde det til tørre til næste dag, og da jeg så ville tegne stregerne på det, havde luftfugtigheden gjort det hele vådt... Så det var meget svært at få lavet øjnene og stregerne...øv.

Kagen skulle bestå af både chokolade - og drømmekage bunde, og vi blev enige om, at de ville prøve vanilleflødecreme og jordbærmousse, og så se om det også skulle i den næste kage. Jeg smurte den op med vanillesmørcreme og overtrak med MMF. Jeg købte noget specielt glasur til at lave spindelvæv med, da jeg ville være sikker på, at det blev pænt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar