tirsdag den 18. september 2012

"Chanel" Taske Kage


                                         "Chanel" Taske Kage

Jeg har to veninder, som i lang tid har spurgt, om jeg ikke ville lave kage til dem, men jeg skulle jo lige ha' det til at passe ind mellem mine andre kager.. Og når jeg skal lave kage, så skal det selvfølgelig se ud af noget, så tiden skal være til det. Jeg ville rigtig gerne prøve at lave noget med en taske, og da kagen ikke skulle være så stor, besluttede jeg, at den skulle ligge ned. Vores kage aftale faldt sammen med, at jeg skulle lave håndværker kagen, så jeg brugte det samme fyld, og det samme MMF, som var lavet på de "forkerte" skumfiduser. Faktisk synes jeg, at denne portion var værre, for da den var lagt på, var det som om den smeltede, og jeg havde problemer med at få mønstret ordentligt frem. Dog lignede det lidt en lak taske, så det gjorde ikke så meget i dette tilfælde.

Kagebundene er chokoladekage, og fyldet er skildpaddecreme og jordbær-lime mousse. Den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MEGET klistret MMF.

Mine veninder synes, at den var rigtig god, og det gjorde jeg også selv. Det er jo ikke så tit, at jeg selv får noget af de kager jeg laver, så det var skønt, at jeg selv kunne spise et stykke eller to....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar