lørdag den 8. september 2012

Hestesko Kage


                                           Hestesko Kage

Jeg fik en mail fra en, som skulle bruge en kage til 8-10 personer, og jeg havde 3 dage til at lave den i. Da jeg ikke havde andre kager til weekenden, og da den ikke var så stor, så kunne jeg godt nå det. Hun var meget specifik ang. pynten, kanten og farverne, og jeg tror, at jeg ramte meget godt med kun en lille ændring på hvordan roserne skulle placeres. Hun blev super glad for den, så det var skønt.

Kagenbundene skulle være chokolade, og fyldet måtte godt være noget chokolade og en syrlig mousse. Jeg foreslog skildpaddecreme og jordbær-lime mousse, og det syntes hun lød godt. Jeg måtte selv bestemme om kagen skulle overtrækkes med fondant eller "engelsk icing", så pga. den korte tidsfrist valgte jeg icingen.
Pynten er lavet af fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar