mandag den 13. maj 2013

Fyrre, Frisk & Fræk


                                       Fyrre, Frisk & Fræk

En af mine veninder fyldte 40 år, og det skulle fejres med en stor fest. Da hun selv lavede kagen til festen, så kunne jeg jo ikke komme med kage. Jeg synes alligevel, at jeg blev nødt til at markere det på en sjov måde. Jeg fandt ret hurtigt ud af, at jeg ville lave et spa, og på hver af "hylderne" skulle der være tøse-ting. Så jeg lavede mini make-up, mini fladejern og føntørrer, og mini håndklæder, badebørste og krukke og tube. Hun skulle selvfølgelig ligge på bedste "spa manér" i badekåbe med håndklæde om håret og agurker på øjnene. Ved siden af hende står en mini cupcake, da hun har en svaghed for dem. Teksten "Fyrre, Frisk og Fræk" synes jeg var perfekt, da hun selv havde skrevet det i invitationen. Selve spa'et er bygget op i RKT, hvor jeg har lagt fondant ovenpå, og tilsidst har jeg dustet med glimmer. Jeg hyggede mig rigtig meget med at lave det hele, og jeg var rigtig glad for, at jeg lavede den.
Jeg puttede den i en fin kageæske med roser, så hun skulle tro, at jeg kom med en kage, og der gik faktisk lang tid, inden det gik op for hende, at det IKKE var en kage. Missionen fuldført, hi hi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar