onsdag den 1. maj 2013

One Direction Konfirmationskage


                            One Direction Konfirmationskage

Melissa ville gerne ha' en One Direction kage til sin konfirmation. Den skulle være magen til den første, jeg lavede. Så jeg måtte finde billedet frem igen, men da jeg fik det, var det åbenbart ikke det samme format, som jeg fandt sidst. Så i stedet for at lave kagen aflang, så måtte jeg lave den firkantet. Det var sikkert også godt nok, for så var der plads til navn og dato på den nederste kage.

Jeg skulle bestemme indholdet i kagen, så jeg valgte at lave chokolade bunde. Fyldet i begge kager er Cake Boss chocolate mousse. Den øverste kage er med piping af vanillesmørcreme, og kanterne er lavet af fondant. Den nederste kage er overtrukket med "engelsk icing". Roserne er lavet af fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar