mandag den 13. maj 2013

Lego Ninjago Kage


                                        Lego Ninjago Kage

Jeg blev spurgt, om jeg kunne lave en Lego kage til Mikkel, som fyldte 8 år. Kagen måtte gerne være formet som en legoklods, og så måtte jeg vælge mellem Chima og Ninjago tema. Min søn er stor fan af begge dele, så jeg kendte til begge dele, og jeg valgte Ninjago, da jeg kun havde 3 dage til at lave det hele i. Jeg valgte at dele kagen op i tre legoklodser. Jeg overtrak med MMF, som generelt gav en del problemer den dag, jeg tror, at det skyldtes luftfugtigheden, for det blev ret hurtigt meget klistret, efter det var lagt på, og der var torden i luften. Men jeg endte med at blive rigtig godt tilfreds med resultatet. Især da figurerne kom på, det var prikken over i'et.

Kagen skulle bestå af chokoladekage og vanilleflødecreme. Jeg smurte den op med vanillesmørcreme og overtrak med MMF. Pynten er lavet af fondant.


                                      Ninjago figurerne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar