lørdag den 31. august 2013

Blomster Kage


                                          Blomster Kage

Jeg fik en bestilling på en kage til en 70-års fødselsdag, og der måtte meget gerne komme en masse forskellige blomster på i forskellige farver. Jeg brugte meget tid på at finde ud af, hvordan den skulle se ud, da jeg synes at for mange slags blomster i forskellige farver, nemt kan komme til at se rodet ud. Jeg endte med dette resultat, og gjorde den lidt speciel ved at vende hjertet på hovedet. Og så forsøgte jeg mig med at tylle på siderne. Det blev en rigtig fest kage.

Jeg måtte selv bestemme indholdet af kagen, og da det var ovenpå en hård kage weekend, besluttede jeg at lave chokoladebunde og Cake Boss chocolate mousse, da moussen er nem at lave og smager super godt. Jeg overtrak med "engelsk icing". Blomsterne er lavet af fondant.

Skriftelig tilbagemelding: "Tak for super lækker kage. Anbefaler dig varmt til andre".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar