søndag den 18. august 2013

Elvis - Graceland Kage


                                      Elvis - Graceland Kage

En af mine gamle klassekammerater skulle, sammen med familien, holde et surprise party for hendes forældre. 120 års fødselsdag (ja de fyldte begge 60 år i år). Så dem der skulle med til festen, var gået sammen om at give dem en rejse til Graceland. Derfor ville hun gerne have en kage, der symboliserede det, så det blev til Graceland, Elvis, en flyver og selvfølgelig en LP.
Jeg byggede huset op i RKT, og overtrak med fondant, de 4 stolper foran blev lavet af grillspyd, som jeg overtrak let med lidt af icingen. Det var et lidt større arbejde end jeg lige havde regnet med at lave den, men jeg nåede da det hele. Resten af pynten er lavet af fondant.

Kagen består af drømmekage bunde, og fyldet er vanilleflødecreme og jordbærmousse. Og kagen er overtrukket med "engelsk icing".

Skriftelig tilbagemelding: "Så flot og god kage i dag. Den sad lige i skabet"



Ingen kommentarer:

Send en kommentar