lørdag den 12. oktober 2013

Lego Chima & Hello Kitty and Friends Kage


                                        Lego Chima Kage

Inspireret af min tidligere "Dreng & Pige Kage", ville Gitte gerne bestille en kage til når hendes datter og nevø skulle holde fødselsdag sammen. Drenge kagen skulle være med Lego Chima og så den fodbold, som jeg også havde lavet på den anden. Jeg synes at Laval og Cragger er svære at lave, især Laval, men det gik alligevel nemmere at lave dem denne gang, så det var dejligt.


                              Hello Kitty and Friends Kage

Pige kagen skulle være Hello Kitty, som jeg efterhånden har lavet nogle gange. Derfor ville jeg gerne prøve noget nyt i det tema. Jeg kender ikke så meget til selve Hello Kitty, men prøvede at søge lidt på det, for at finde ud af, om hun ikke havde nogle venner. Og jo det havde hun sørme, så jeg kastede mig ud i at lave dem, og jeg synes virkelig, at det var sjovt. Jeg lavede Kitty med bukser for første gang, og det lykkedes også.

Kagen skulle være chokoladekagebunde, og fyldet skulle være Tobleronecreme. Jeg har smurt den op med vanillesmørcreme, og overtrukket den med MMF.

Skriftelig tilbagemelding: "Endnu engang WOW. Den ser helt fantastisk ud."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar