onsdag den 23. oktober 2013

Støt brysterne Kage


                                   Støt brysterne Kage

I anledningen af en kagekonkurrence (Pink-Støt brysterne) på fb, besluttede jeg mig for at lave denne kage. Jeg har set de andres kager, som er rigtig flotte, men min følger i hvert fald temaet.

Jeg får sjældent tid til at eksperimentere med forskellige smage, så til denne kage ville jeg prøve noget nyt. Jeg lavede min drømmekagedej og tilsatte kanel og hakkede hasselnødder, og det blev ret godt. Jeg smurte kagen op med en chokoladesmørcreme og overtrak med MMF. Så lavede jeg en lille tatovering med teksten "Støt brysterne", og jeg skrev på med spiselig tusch. Jeg lavede mønster og kanter med RI. Det var en sjov måde at dekorere på, selvom det var lidt hårdt for min hånd... Og så må vi endelig ikke glemme den lille lyserøde sløjfe, som er lavet af fondant.
 
Jeg fik en del kommentarer og en masse "likes" på kagen, så det var skønt, da jeg selv var rigtig stolt af resultatet.


                               Kagen fra en anden vinkel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar