tirsdag den 19. november 2013

Blomster Cupcakes


                                    Blomster Cupcakes

Min mors fødselsdag fejrede vi sidste år med cupcakes, så jeg besluttede at gøre det samme igen i år. Denne gang blev det små "urtepotter med blomster". Det blev et fælles projekt for min søn og jeg. Han lavede selv de laksefarvede/hvide blomster, og han satte dem også selv på cupcaken. Et rigtigt hygge projekt..

Kagerne er lavet af banankage, og toppingen er guldkaramel creme. Jeg tænkte at man vel godt kunne lave creme med guldkaramel, når man kan med så meget andet chokolade, og det lykkedes. Kombinationen af banankage og guldkaramel creme var bare helt fantastisk. Blomsterne er lavet af fondant.


                                        Blomsterne i "skjuler"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar