tirsdag den 19. november 2013

Baby rump dåbskage til Alberte


                             Baby rump dåbskage til Alberte

Baby rump dåbskage, denne gang på en rund kage. Det er første gang, jeg har lavet den på en rund kage, og jeg var meget bekymret for, at den blev for stor, da jeg har set en del, hvor jeg synes, at babyrumpen fylder alt for meget. Jeg fik den til at fylde det jeg ville, og der blev endda plads til bogstaver og dato ovenpå kagen (det er lidt svært at se på dette billede, men der står 03.11.2013 under navnet).

Kagen skulle være drømmekage bunde, og fyldet skulle være Tobleronecreme og hindbærmousse. Den skulle overtrækkes med "engelsk icing", og det var helt underligt at arbejde med det igen, da jeg har gjort mest i fondant kager på det sidste. Babyrumpen er drømmekage uden fyld, den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar