onsdag den 27. november 2013

Dåbskage til Alberte


                                    Dåbskage til Alberte

Lille Alberte skulle døbes, og jeg fik frie hænder til at lave hendes dåbskage, så jeg havde lyst til at prøve noget helt andet. Jeg har længe haft lyst til at lave en kage med "den åbne stjerne", og jeg tænkte at her var muligheden. Et andet sted fik jeg inspirationen til striberne og kuglerne. Jeg er selv meget vild med denne kage, for jeg synes bare, den blev så sød.

Jeg har før lavet kage til denne familie, og de ville gerne have "det sædvanlige", hvilket er drømmekagebunde og Cake Boss chocolate mousse. Jeg smurte kagen op med vanillesmørcreme og overtrak med MMF.


                                       Toppen af kagen


                                          Siden af kagen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar