tirsdag den 19. november 2013

Dracula Halloween Kage


                                   Dracula Halloween Kage

Jeg nåede lige at få lavet denne kage til Halloween den 31. oktober. Jeg synes, at det hører til, at lave en kage til den anledning. Jeg havde fået lavet Dracula i kisten i god tid, så jeg manglede bare lige det sidste pynt og selve kagen.

Kagen består af drømmekage bunde, og så skulle jeg lige afprøve noget nyt fyld, som skulle være karamelagtigt. Min veninde havde lavet den som karamelsauce, og vi var enige om, at man sikkert kunne blande den med piskefløde, og så få en lækker karamelcreme ud af det. Jeg prøvede mig frem, og den blev god, faktisk passede den super til drømmekagen, for smagen minder om det, der er ovenpå en rigtig drømmekage, dette bare uden kokos. Jeg smurte kagen op med vanillesmørcreme og overtrak med MMF. Mønstret er lavet med RI og tyl nr. 3. Pynten er lavet af fondant.


                                          Dracula i kisten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar