onsdag den 27. november 2013

Disney prinsesse Kage


                                      Disney prinsesse Kage

Marie fyldte 5 år, og hendes mor var lidt sent ude med at spørge på en kage. Jeg havde andre kager i den uge, og pynt der skulle laves, så jeg kunne ikke nå at lave prinsesse pynt, derfor var jeg egentlig ved at sige nej, men kom så i tanke om, at hvis jeg måtte lave den med et glasurbillede, så ville jeg godt kunne nå det. Det var heldigvis i orden, så jeg fandt et fint billede og bestilte det. Kagen skulle være lyserød eller lilla, og jeg lavede den lyserød, da det passede til billedet, og så fik den et par små detaljer med hjerter på siderne, og et kantbånd der matchede rammen.

Kage skulle være drømmekagebunde med fyld af jordbærmousse og Dumlecreme. Jeg smurte den op med vanillesmørcreme og overtrak med MMF.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar