tirsdag den 19. november 2013

Anemone Kage


                                         Anemone Kage

En bestilling på en anemone kage gav mig mulighed for at få fat i anemone udstikkere, som jeg længe har overvejet at købe, og så var de endda på tilbud! Bestillingen lød på et par anemoner i mørkelilla, og så tallet 60, så det var til at gå til (bestillingen var også en "sidste øjeblik"). Jeg var spændt på, om jeg kunne lave anemonerne, og jeg lavede først en prøve anemone, for at få fornemmelsen for, hvordan jeg skulle lave dem. Hende der havde bestilt kagen, var meget imponeret over dem og synes, at de lignede rigtig godt. 

Kagen skulle bestå af chokoladebunde, og fyldet skulle være jordbær-lime mousse. Den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Anemonerne er lavet af fondant.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar