søndag den 24. juni 2012

Make-up Kage 2


                                         Make-up Kage 2

Jeg havde fået en bestilling på en fødselsdagskage af en fra min forældregruppe, og vi havde aftalt noget ganske enkelt med blomster... Lige indtil hun så min make-up kage, så ville hun meget hellere have sådan en, og helst en "tro kopi". Da der kun var 2 dage til hun skulle bruge kagen, sagde jeg, at jeg ikke kunne nå at lave make-up.. Meeen jeg besluttede mig alligevel for, at hun da skulle ha' en make-up kage, så jeg sad i 2 timer og lavede make-up samme aften. Det blev ikke en "tro kopi", men jeg fik det meste med, og hun blev super glad, hvilket var det vigtigste.

Indholdet i kagen skulle være det samme som i min, så det er chokolade- og drømmekage bunde, vanilleflødeskum, friske jordbær og et drys hakket Marabou Daim over hvert lag. Den er smurt op med engelsk icing, og pynten er lavet af fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar