søndag den 3. marts 2013

Graviditets afsløringskage


                                  Graviditets afsløringskage

En af mine veninder er gravid, og de kommende forældre ville gerne fortælle nyheden til bedsteforældrene på en lidt sjov måde. Så min veninde spurgte, om jeg ikke kunne lave en afsløringskage, og den ide var jeg straks med på. Jeg havde allerede ideen fra en kage, jeg havde set, så det var bare at gå igang. Kagen skulle ikke være så stor, så jeg valgte at overtrække med MMF, det gør jeg ellers ikke så meget i mere. Men det passede jo perfekt at bruge MMF, så jeg kunne præge "babytingene" i det.

Kagen består af chokoladekage og Dumlecreme. Den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Pynten er lavet af fondant.

Den skriftelige tilbagemelding var: " Kanon kage. Både smag og udseende".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar