tirsdag den 16. april 2013

Baby rump dåbskage til Victoria


                            Baby rump dåbskage til Victoria

Victoria skulle døbes, og hendes mor ville gerne ha' en Baby rump magen til den Hannah fik. Jeg har efterhånden lavet den nogle gange nu, men denne kage drillede bare rigtig meget, og jeg synes næsten, der var problemer med det hele. Det er meget længe siden, jeg har måtte "slås" så meget med en kage... Jeg var ikke selv helt tilfreds, men jeg kunne ikke nå at lave så mange ændringer, og den ligner da også ret godt. Jeg ville dog gerne ha' lavet fødderne lidt længere og mere flade, men det ved jeg så, at jeg skal være meget opmærksom på næste gang.
Jeg håber, at Victorias forældre var tilfredse med kagen alligevel.

Den nederste kage består af chokoladekage bunde, og fyldet er jordbærmousse og tobleronecreme. Kagen er overtrukket med "engelsk icing". Den øverste kage er chokoladekage, den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF.

Skriftelig tilbagemelding: "Tusind tak for den flotte kage til Victorias barnedåb. Den var et sandt hit blandt gæsterne og den smagte fantastisk".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar