onsdag den 3. april 2013

Brystkage


                                                Brystkage

Min søns far fyldte 40 år, og han valgte at tage på ferie til Alanya sammen med en ven i den uge, han havde fødselsdag. Meeen jeg synes da ikke, at han skulle snydes for en kage, når han nu blev rund. Så da han kom hjem fra ferie et par dage efter fødselsdagen, stod denne brystkage og ventede på ham..
Jeg havde glædet mig meget til at lave denne kage, og så var jeg syg, da dagen endelig kom, men laves det skulle den altså. Og trods sygdom så var det rigtig sjovt at lave den.

Eftersom han ikke spiser ret meget kage, så lavede jeg den for synets skyld. Så kagen består bare af drømmekage, som er smurt op med jordbærsmørcreme og overtrukket med fondant. Den lille "piercing" er lavet af to små sølv sukkerkugler.

Han blev glad for kagen, som stadig står til pynt på hans spisebord...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar