mandag den 29. april 2013

FC Barcelona Konfirmationskage


                             FC Barcelona Konfirmationskage

Niklas ville gerne ha' en FCB konfirmationskage, og jeg fandt ret hurtigt ud af, at jeg ville prøve at lave logoet noget større end jeg plejer. Og så ville jeg godt lige ha' lidt flere detaljer på, og det blev til t-shirt og fodboldstøvle.

Niklas valgte også selv, at det skulle være chokoladekage med fyld af Cake Boss chocolate mousse og vanilleflødecreme. Jeg valgte at overtrække begge kager med "engelsk icing" og lave græs på den øverste med vanillesmørcreme.
Pynten er lavet af fondant.

Skriftelig kommentar til kagen på facebook: "Tuuuuuuusind tak! Den smagte fantastisk og lignede et mesterværk! Og de cupcakes vi fik i dag...suverænt!"

Vil lige tilføje at jeg lavede 70 fodbold cupcakes til dem, som de skulle ha' dagen efter til "efter konfirmationsfest".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar