søndag den 7. april 2013

Barbie Kage til Marika


                                    Barbie Kage til Marika

Min frisørs datter fyldte 8 år, og hun skulle ha' pigerne fra klassen hjem til fødselsdagsfest. Og så er det jo meget passende med en Barbie kage. Hendes yndlingsfarve er grøn, så Barbies kjole skulle selvfølgelig være grøn.
Jeg har efterhånden lavet et par stykker af de her Barbie kager, og jeg plejer at lave kjolen af Buttercream frosting, men denne gang ville jeg gerne prøve en lidt anden version. Så jeg besluttede at lave kjolen med fondant, og sætte Barbie ovenpå en kage, så kunne jeg også få afprøvet min nye hexagon form...

Barbies kjole består af chokoladekage med et lag jordbærmousse. Den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF, fondant og sukkerkugler.
Den nederste kage består af chokoladekage me d fyld af jordbærmousse. Den er overtrukket med "engelsk icing".


                           Barbie inden hun kom ovenpå kagen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar