søndag den 4. marts 2012

Dåbskage til Ida

                        
                                        Dåbskage til Ida

Jeg skulle lave dåbskage til lille Ida, og jeg havde fået frie hænder ang. farve og pynt, så det var dejlig nemt. Jeg havde besluttet at overtrække med marcipan, og det fortrød jeg godt nok. Det revner da bare for nemt, når man skal overtrække en hel kage med det. Så fremover bruger jeg fondant til de store kager. Jeg var ikke helt tilfreds med, at der blev fejl på kagen pga. det, men så har jeg da lært det. Ida's mor synes heldigvis godt om resultatet, og det er jo det vigtigste.

Kagebundene i begge kager er chokolade - og drømmekage. Fyldet er daimcreme og jordbærmousse, og så er den smurt op med IMBC. Den er jo overtrukket med marcipan, som jeg gav en fersken farve, da jeg synes, den matchede de andre farver godt. Alt pynt er lavet af fondant.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar