tirsdag den 3. september 2013

Dåbskage til Naja


                                        Dåbskage til Naja

Til Najas dåbskage fik jeg ret frie hænder, de eneste ønsker var, at der skulle være lyserødt på, og så måtte det gerne være noget med blomster eller prinsessetema. Og så skulle der billede på af dåbsbarnet. Jeg valgte at lave kagen hvid, så jeg kunne lave pynten i lyserød. Jeg satte tre perler på hver sko, så der blev lidt "prinsesse" over dem. Det var første gang, jeg prøvede at lave en rangle, og det hyggede jeg mig meget med. Jeg synes, at det blev en rigtig sød dåbskage, og det syntes Najas forældre heldigvis også.

De havde valgt, at kagen skulle bestå af drømmekagebunde, og fyldet skulle være jordbær-lime mousse. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Pynten er lavet af fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar