tirsdag den 10. september 2013

MBA Kage


                                               MBA Kage

En af mine gamle klassekammeraters kæreste havde fået sin MBA, og det skulle fejres, så de bestilte en kage til festen, og jeg fandt hurtigt ud af, hvordan den skulle se ud. Jeg lavede to store bøger, og det var faktisk et lidt større arbejde, end jeg havde forventet. Og så var jeg lige hurtig nok til at lægge kagerne ovenpå hinanden, jeg havde ellers kommet støtte i den nederste kage, men den begyndte alligevel at bule lidt, da jeg lagde den øverste kage på, men det gik.

Ønsket lød på chokolade, så jeg lavede chokoladebunde og Cake Boss chocolate mousse. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF.
"Huen" består af chokoladekage, og den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med fondant. "Pladen" på huen er lavet af kagepap, som er smurt op med et lag smørcreme, inden jeg overtrak med fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar