tirsdag den 10. september 2013

Simpsons Kage


                                            Simpsons Kage

Få dage før den skulle bruges, blev jeg spurgt, om jeg kunne lave en Simpsonskage, hvilket jeg kunne regne ud var et lidt større projekt, som jeg gerne kastede mig ud i. Det var bare en skam, at jeg ikke havde lidt mere tid til at lave den, for så kunne jeg ha' lavet meget mere. Jeg ville egentlig gerne ha' lavet alle figurerne, men de var simpelthen så svære at lave, så jeg kunne ikke nå at lave Marge (som jeg vurderede til at være den sværeste af alle). Så det blev til Homer i en donut, Bart med sit skateboard, Lisa med et par bøger, og Maggie med en sutteflaske. Og så lavede jeg bunden og bogstaverne, som man ser det i introen til serien.

Kagen består af chokoladebunde og Dumlecreme. Den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Pynten er lavet af fondant.

Skriftelig tilbagemelding var: Den smagte rigtig godt, og den fik masser af ros".


                                Homer, Bart, Lisa og Maggie..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar