tirsdag den 3. september 2013

Fræk kvindekrop Kage


                                    Fræk kvindekrop Kage

Jeg fik en bestilling på en brystkage, den skulle være til flere personer end den første jeg lavede, så jeg besluttede at udvide den, og lave en krop. Jeg brugte 2 hjerteforme til at lave øverste og nederste del af kroppen, og jeg var spændt på, om det ville lykkes mig at få den til at ligne. I første omgang havde jeg ikke tilføjet brystvorter, men jeg følte, at der manglede noget, så jeg lavede dem alligevel, men valgte at lave dem, så man kun lige kan se det øverste. Og så var jeg helt tilfreds med kagen.

Kagen skulle være chokoladebunde, og fyldet skulle være Cake Boss chocolate mousse. Jeg har smurt den op med vanillesmørcreme og overtrukket den med fondant og MMF.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar