torsdag den 27. februar 2014

Bonderøvskage


                                          Bonderøvskage

Min veninde skulle bruge en kage til hendes nabos surprise fødselsdagsfest. Kagen skulle være med traktor, høns og værktøj, og med teksten "Tillykke Ole din bonderøv". Jeg var desværre syg i ugen op til, at jeg skulle lave kagen, så jeg havde lidt svært ved at overskue at skulle igang med at lave pynten. Jeg besluttede mig for at lave værktøjet ved at skære det ud, i stedet for at forme det i hånden. Så det var både noget nyt og en lidt nemmere metode. Og jeg synes, at det passede godt på kagen.

Kagen skulle bestå af chokolade og drømmekagebunde, og fyldet skulle være Guldkaramelcreme og vanilleflødecreme. Kagen er smurt op med chocolate fudge frosting og overtrukket med MMF. Pynten er lavet af fondant.

Skriftelig tilbagemelding: "Kagen var super god, og han blev rigtig glad for den. Resten af gæsterne var også begejstret"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar