onsdag den 26. februar 2014

Fodboldkage


                                           Fodboldkage

En pædagog fra min søns skole ville gerne, at jeg lavede en fodbold kage til hendes søn. Hun lagde egentlig ud med en fodboldbane kage, men da jeg så skulle bruge plastik mål, forslog jeg denne kage i stedet, da jeg ikke er så vild med at komme noget på kagen, der ikke kan spises. Jeg så et billede af sådan en kage for lang tid siden, og jeg har siden haft lyst til at prøve at lave den. Heldigvis godtog hun mit forslag, og det var hun også glad for, da hun kom og hentede kagen.

Kagen består af chokoladebunde og Cake Boss chocolate mousse. Den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Græsset er vanillesmørcreme. Fodbolden består af chokoladekage, den er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar