torsdag den 27. februar 2014

Prinsesse Sofia Kage


                                      Prinsesse Sofia Kage

Jeg blev spurgt, om jeg kunne lave en Prinsesse Sofia kage, og da jeg ikke kendte til Prinsesse Sofia, så måtte jeg kigge på Google, for at få kendskab til hende. Jeg havde flere ideer, men det endte med denne fine kage med Sofia ovenpå. Jeg var meget spændt på, om jeg kunne finde ud af at lave hende, så hun kom til at ligne, men jeg var selv rigtig glad for resultatet, og det kørte bare for mig.

Kagen skulle bestå af chokoladebunde og fyldet skulle være jordbærmousse og Cake Boss chocolate mousse. Kagen er smurt op med vanillesmørcreme og overtrukket med MMF. Prinsessen er lavet af chokoladekage og fondant.

Skriftelig tilbagemelding: "Tak for den fine Sofia kage, den bragte lykke her"


                                         Kagen fra siden


                                          Prinsesse Sofia


Ingen kommentarer:

Send en kommentar