torsdag den 27. februar 2014

Dåbskage med ugle


                                     Dåbskage med ugle

Jeg fik en bestilling på en dåbskage med ugle til Grys dåb. Jeg fik et billede, som jeg gerne måtte gå ud fra. Jeg kunne se, at det var Camilla, der har www.himmelske-kager.blogspot.com der havde lavet kagen, så jeg skrev til hende for at få tilladelse til at lave min kage ud fra hendes design. Jeg har ikke lavet en ugle kage før, og jeg havde en del problemer med at få uglen helt rigtig. Til gengæld var det rigtig sjovt, at lave træet med blomster op ad kagen. Den oprindelige kage har mange blomster på, men jeg valgte at lave den her lidt anderledes, da jeg følte, at det ville blive for meget med en masse blomster, da kagen kun var i to etager (Camillas er i tre etager).

Kagen består af drømmekagebunde og chokoladebunde. Fyldet er Jordbær-lime mousse og Cake Boss chocolate mousse. Kagen er smurt op med chocolate fudge frosting og overtrukket med MMF. Pynten er lavet af fondant.

Skriftelig tilbagemelding: "Tusind tak for den super flotte kage! Den blev et skønt indslag på en dejlig dag"


                                            Den søde ugle



Ingen kommentarer:

Send en kommentar